MOBILITAT
04/05/2026 16:04
Anna Gómez (Dignitat a les vies): "Que no ens prenguin el pèl"
Avui a 'La Ciutat' hem parlat amb la plataforma 'Dignitat a les vies' sobre el final de la gratuïtat en els títols de tren, que torna a ser de pagament el proper dissabte 9 de maig.










