Junts per Catalunya

MÁS DE UNO VILANOVA, L'ACTUALITAT DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS A ONDA CERO

21/05/2025 08:30

Gerard Figueras torna a l’Ajuntament de Vilanova per aportar experiència i fer ciutat des del grup de Junts

L’actualitat informativa del Garraf i l’Alt Penedès, amb Núria Mora. Entrevista amb Gerard Figueras, que aquest mes de maig ha tornat a la primera línia política a Vilanova i la Geltrú. Després d’haver ocupat càrrecs destacats al Govern de la Generalitat, Figueras pren possessió com a regidor de Junts al consistori vilanoví, en una etapa que afronta amb la voluntat de posar la seva experiència al servei de la ciutat, tal com ha explicat aquesta setmana en l’acte que ha compartit amb l'expresident de la Generalitat Artur Mas a Vilanova.

Conflicto

13/05/2025 13:22

El rechazo de Aragón a aportar el dato de los MENAS, al Constitucional

El Consejo de Ministros va a interponer un recurso ante el Tribunal Constitucional contra la decisión del Gobierno aragonés de no facilitar los datos de menores migrantes no acompañados que acoge en la actualidad. Ese dato es clave para el reparto de los más de 4.000 MENAS que están en Canarias entre todas las Comunidades Autónomas.

LA CIUTAT LLEIDA, AMB NÚRIA MORA

30/04/2025 13:55

Violant Cervera: "La baralla a la Mariola no és un fet aïllat, cal posar fil a l’agulla des d’un nivell de seguretat nacional perquè supera l'àmbit local"

Comentem l'actualitat en clau municipal a La Ciutat Lleida amb la portaveu del grup municipal de Junts per Catalunya a la Paeria de Lleida, Violant Cervera, per donar un cop d'ull als diversos temes que marquen l’agenda local, començant per la gestió de l'apagada elèctrica d'aquest dilluns. També parlem sobre la seguretat als barris arran dels fets violents ocorreguts recentment a la Mariola, i ens endinsem en la gestió del dispositiu per a la campanya agrària 2025, que manté el pavelló 3 com a punt central d’acollida a Lleida. Comentarem com avança el nou càmping al parc de les Basses, la valoració dels projectes urbanístics en marxa com la reforma de la Rambla de Ferran o la renaturalització del carrer Riu Ebre, i la recuperació del pubillatge a Lleida.

Análisis: Reparto de ayudas contra aranceles

09/04/2025 15:15

Junts impone su relato sobre aranceles: "para Cataluña lo de Cataluña"

La estrategia de Puigdemont ha funcionado. Saca al Gobierno un compromiso y le obliga a cambiar la redacción del BOE publicado hoy que refleja un reparto ayudas contra los aranceles "por territorios y sobre la base del porcentaje de las exportaciones". Cataluña tiene el 25% de ellas en España. Junts quiere el 25% de las ayudas.

TERTULIA EN 'MÁS DE UNO'

09/04/2025 10:29

Tertulia: ¿Elon Musk ha traicionado a Trump?

Con Carmen Morodo, Antonio Casado, Chema Crespo, Marta García Aller y Rubén Amón comentamos la actualidad política. Comenzamos hablando sobre la puesta en marcha de los aranceles de Donald Trump, que entran en vigor hoy. Continuamos hablando sobre Junts per Catalunya y cómo ha implicado la ruptura de un posible pacto ante PSOE y PP . Seguimos comentando como Irene Montero arremetió abiertamente, ayer en TVE, contra Yolanda Díaz por abrazar las políticas del PSOE. También comentamos la sesión del Congreso de Diputados que ocurre esta misma mañana sin Pedro Sánchez al control del gobierno, porque está en Vietnam. Finalizamos hablando de cómo Peter Navarro, el asesor de Trump y considerado el ideólogo de la política arancelaria, ha desacreditado a Elon Musk tras estar en desacuerdo con los aranceles

OPINIÓN

09/04/2025 08:33

OPINIÓN

09/04/2025 08:33

Monólogo de Alsina: "Trump se mira el ass"

Carlos Alsina reflexiona en su monólogo sobre los aranceles de Trump que entran hoy en vigor, y las disputas en España entre partidos, como la de Podemos y Sumar.