TECNOLOGIA

El cafè, d’Etiòpia fins al Brasil

L’Alex Soto ens explica avui la història d’un dels productes més consumits al mon, el cafè i com es va inventar un dels elements que van canviar la forma de consumir-lo: el filtre

LA SIGNATURA

Cierre de temporada en la Nations League

La mayoría de los jugadores de la plantilla del Barcelona terminarán la temporada oficial con el torneo de la liga de las naciones, que comienza a disputarse hoy en Múnich con el Alemania frente a Portugal.

LA TERTULIA

Pulso de oro

A la Brúixola del Radioestadio d'avui, amb l' Oscar Botinas, el Vicenç Serrat i l'Àngel Ponz, repassem l'actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE.

L' ENTREVISTA

CSIO Barcelona, el decano del deporte internacional en España

A la Brúixola de Radioestadio Catalunya obrim micròfon al Daniel García Giró, director del Consurs Internacional de Salts Oficial, CISO, l' esdeveniment esportiu internacional més antic al nostre país que es celebra desde 1902 i que acull any rere any el Real Club de Polo Barcelona.


LA RECEPTA DE LA ZARAIDA

Amaneix la teva vida!

La Zaraida Fernández ens porta un idea perfecta per amanir bé les nostres amanides ara que arriba l’estiu