LIDERATGES, L’economia en clau d’Igualtat

Dia Mundial de les Xarxes Socials

Cada 30 de juny es celebra el Dia Mundial de les Xarxes Socials, una data que posa en relleu la influència creixent d’aquestes plataformes en la nostra manera de comunicar-nos, informar-nos i relacionar-nos. En un món on les xarxes socials evolucionen constantment amb noves tendències i formats, les empreses i organitzacions han de saber adaptar les seves estratègies per mantenir la connexió amb els seus públics.

TEMA DE LA SETMANA

La importància de riure

Avui al tema de la setmana volem celebrar un dels aspectes més importants de la nostra vida: l’humor. Tot plegat després de que el dimarts dia 1 de juliol es va celebrar el dia mundial del acudit i es que riure és importantíssim per la nostra salut mental, l’humor juga un paper fonamental en la nostra vida!

LA SIGNATURA

Las posibles salidas

Sigue estando el Barcelona necesitado de hacer caja e ingresar dinero para rearmar la plantilla de cara a la temporada que viene. Hasta ahora ha hecho el importante desembolso de Joan Garcia y tendrá que cometer la inscripción del de Nico Williams.

LA TERTULIA

Arbitr@s con CEO

A la Brúixola del Radioestadio d'avui, amb el David Ibáñez i l' Albert Fernández, repassem l'actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE.