LA SIGNATURA 18/05/2022

Reforzar la plantilla

Llegan días claves para el futuro de la confección de la plantilla del Barcelona para la temporada que viene.

Lo que se consiga hacer en las próximas semanas a nivel económico repercutirá a buen seguro en lo que se pueda lograr a nivel deportivo, pues por desgracia para el Barcelona inexorablemente están totalmente unidos ambos aspectos en los últimos tiempos.

NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ

Sèries sobre feminisme i transicions transexuals.

Amb Óscar González analitzem l'actualitat de sèries, amb dues propostes Per una banda "Minx" una mirada a les revistes dels 70's que volien anar a un públic femení i les reivindicacions feministes, l'altre sèrie és "Ser o no ser"

LA BRÚIXOLA, AMB MARCOS DÍAZ I MARÍA GÓMEZ

La menstruació incapacitant afecta a un 15% de les dones adultes

Ens ho explica la doctora Lidia Illán, ginecòloga del departament d'endocrinologia ginecològica i reproducció assistida de l'Hospital Vall d'Hebron i responsable de la unitat de ginecologia en infància i adolescència.