SALUT

L'edatisme en la salut mental

A 'La Ciutat' hem parlat amb la Bàrbara Mitats, coordinadora de la federació Salut Mental Catalunya, sobre l'informe que ha publicat l'entitat i que alerta de l'edatisme que hi ha en quant al tractament de la salut mental. Mentre les administracions inverteixen pressupost per tractar la salut mental en joves, la franja de majors de 55 anys queda exclosa.

EL COR DE LA CIUTAT

La princesa Leonor ha estat enxampada!

Com cada setmana, en David Cervelló ve en dimecres a l'estudi de La Ciutat per desgranar-nos les portades de les revistes del cor, que aquesta setmana tenen a la princesa Leonor com a protagonista.

JOCS DE TAULA

Els daus entren en joc

L’Alex Soto ens proposa dos jocs de daus per passar una bona estona en família o amb amics

LA TERTÚLIA

Calendario de locos

A la Brúixola del Radioestadio d'avui, amb l'Oriol Doménech Martí i el Víctor Llucià, repassem l'actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE.

GAS A FONS

Toni Bou cumple 37

Amb l'Alejandro Pozo repassem l'actualitat del món del motor en les dues i les quatre rodes als darrers set dies.

LA SIGNATURA

El clásico femenino

Por primera vez en la historia del fútbol profesional femenino, el Real Madrid se adjudicó el clásico frente al Barcelona, consiguiendo una polémica victoria por uno a tres el pasado domingo ante más de 35.000 espectadores en estadio olímpico de Montjuic.

TURISME

Barcelona reflexiona una nova manera d'enfocar el turisme. Què en pensen les entitats del sector?

Avui a 'La Ciutat' hem parlat amb l’Associació d’Apartaments Turístics de Barcelona (APARTUR) de les mesures que estan aplicant el govern i l'Ajuntament per limitar els habitatges d'ús turístic. Barcelona té la intenció de reflexionar sobre el futur del sector per plantejar un turisme més inclusiu, però entitats com APARTUR en recel·len i pensen que cal executar plans ja vigents abans d'idear-ne de nous.