SANT ANTONI

MÁS DE UNO VILANOVA, L'ACTUALITAT DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS A ONDA CERO

14/01/2026 10:33

La Festa dels Tres Tombs, un pont que uneix les diverses cares de Vilanova: la del camp, la marinera, la industrial i la ferroviària

L’actualitat informativa al Garraf i l’Alt Penedès, amb Núria Mora. Entrevista amb l’historiador i etnògraf Xavier Orriols, amb qui parlem de la Festa dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú i el seu arrelament en una ciutat que mostra moltes cares: la rural, la marinera, la industrial o la ferroviària.

MÁS DE UNO VILANOVA, L'ACTUALITAT DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS A ONDA CERO

12/01/2026 08:30

Lluís Amarè celebra 30 anys de vincle artístic amb els Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú

L'actualitat informativa al Garraf i l'Alt Penedès, amb Núria Mora. Entrevista amb l’artista vilanoví Lluís Amarè, que aquest 2026 commemora 30 anys de vinculació artística amb la festa dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú. Parlem del cartell, de l’evolució creativa al llarg de tres dècades, del paper de l’art en una de les tradicions més emblemàtiques de la ciutat i dels projectes que continuen mantenint viu aquest lligam entre cultura i identitat popular.

SANT ANTONI

09/01/2026 13:42

Los municipios de la provincia preparan la festividad de Sant Antoni para este enero

Almassora, Onda o Peñíscola son algunas de la poblaciones que ya han presentado la programación de la tradición de Sant Antoni, y aunque la fiesta principal es el próximo 17 de enero, Peñíscola inicia una extensa programación este sábado 10 de enero. Conoce los detalles y tradiciones de cada pueblo por Sant Antoni.

MÁS DE UNO VILANOVA, L'ACTUALITAT DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS A ONDA CERO

08/01/2026 08:30

MÁS DE UNO VILANOVA, L'ACTUALITAT DEL GARRAF I L'ALT PENEDÈS A ONDA CERO

08/01/2026 08:30

Els Tres Tombs obren l’any festiu a Vilanova amb actes del 10 al 24 de gener

L'actualitat informativa al Garraf i l'Alt Penedès, amb Núria Mora. Entrevista amb Albert Soler, president de l’Associació dels Tres Tombs de Vilanova i la Geltrú, amb qui repassem tots els preparatius de la Festa dels Tres Tombs, que també ésla Festa Major d’Hivern de Vilanova, que se celebrarà del 10 al 24 de gener. Parlem del pregó, enguany a càrrec de Salvi Alba, dels actes més destacats del programa, de la participació ciutadana i del treball per mantenir viva una de les tradicions més arrelades de la ciutat.