NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ

¿Se Discrimina laboralmente a los mayores de 50 años?

Quedarse en el paro siempre ha sido un problema, pero ese problema se agrava, actualmente, por la edad, el famoso "edadismo", ya que en muchos trabajos buscan gente exclusivamente joven.

La experiencia ya no siempre es un grado, y las dificultades para poder reincorporarse al mercado laboral con profesiones que van siendo reemplazadas por la tecnología es un problema que va en aumento.

Distinció de la Generalitat

José Creuheras, entre les 21 personalitats reconegudes amb la Creu de Sant Jordi 2025

El govern català ha concedit la Creu de Sant Jordi 2025 a 21 personalitats i 10 entitats que han prestat serveis destacats a Catalunya en defensa de la seva identitat o en el pla cívic i cultural. Entre ells, el president del grup Planeta, José Creuheras; l’ex conseller i líder d’Iniciativa-Verds, Joan Saura; la cineasta Carla Simón, o les entitats La Cubana o Sabor de Gràcia.

DIA DEL TREBALLADOR

Un 1 de maig per la reducció de jornada

Els sindicats catalans es manifestaran l’1 de maig per la reducció de la jornada laboral. Des de Barcelona com a punt neuràlgic, denunciaran el bloqueig encobert per part del Congrés d’una reforma que, diuen, ja s’hauria d’estar tramitant

NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ

Com triar un llibre adequat per als infants de cara a Sant Jordi

Llegir des de petits genera empatia, discurs i pensament crític.

Famílies, mestres i biblioteques tenen un paper clau com a mediadors literaris.

Però no tot val: la qualitat literària marca la diferència en el desenvolupament dels infants

DIA MUNDIAL DE LA VEU

La importància de cuidar de la nostra veu

Avui a 'La Ciutat' hem aprofitat que es celebra el Dia Mundial de la Veu per fer-nos ressò de la campanya que ha impulsat la Comissió de Veu i Trastorns de Deglució per conscienciar sobre la importància de tenir cura de la nostra veu per evitar patologies. Ho hem fet amb la logopeda de l'Hospital Clínic Ada Cabero.