LA SIGNATURA

Las fichas del pasado

Tradicionalmente, equipos como el Barcelona pagan elevadas fichas a su futbolistas y los colocan fuera de mercado. Ya no es que el coste sea elevado, sino que luego cuando el jugador no triunfa en la mayoría de los casos es muy difícil recolocarle o que el jugador acepte un salario inferior al que venía cobrando, como es normal.

DE TRES 

Temporada azulgrana en blanco

Amb la Clara Julià, el Jordi Valle i l'Arnau Cunillera repassem cada setmana tota l'actualitat setmanal del món del bàsquet en format tertúlia.


LA TERTULIA

Reforzarse a todo...Trent

A la Brúixola del Radioestadio d'avui, amb el Manel Montilla, l' Oriol Domènech Martí i el José Agustín Gómez, repassem l'actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE.