EN BONES MANS, AMB CARLES AGUILAR

La tecnología aplicada a la cura de persones grans i dependents

Fins a quin punt incideix la tecnologia en l'avenç de les cures sociosanitaries? Es pot parlar de transformació? I, si és així, quines són les solucions que millor serveixen a aquest propòsit? En un context de població cada cop més envellida i dependent (el 2050 Espanya serà el quart país més envellit de la UE, segons l'INE), la digitalització dels centres residencials i assistencials és un element que pot ajudar a fer front a la demanda creixent de cures. Carles Aguilar entrevista a Rafael Llarena, Director del Departament de Solucions i Innovació de Domus VI.

LA BRÚIXOLA, AMB GABRIEL FIGUEREDO

Espectacles, sèries i música

Els divendres el menú de la Brúixola inclou espectacles culturals, actuacions musicals i també sèries.

ESPORTS USA

Eterno Popovich

Amb el Santiago Tomasi, membre de l' equip de El Capologist, repassem l' actualitat de l' NBA, l' NHL, la WNBA, la NFL, la MLB, la Indy Car i la Nascar.

LA TERTULIA

Balance de temporada

A la Brúixola del Radioestadio d' avui, amb l' Oriol Tortajada i el Vicente Casal, repassem l' actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE