DIA MUNDIAL DE LA LLUITA CONTRA ELS TCA

Coneixem la Unitat de TCA en adults pionera a Catalunya

Aprofitant que demà es celebra el Dia Mundial de la lluita contra els TCA (Trastorns de Conducta Alimentaria) hem conegut la unitat de tractament de TCA en adults de l'hospital Germanes Hospitalaries de Martorell, una unitat pionera a Espanya que ofereix tractaments integrals i multidisciplinars a persones adultes que pateixen un TCA, tant casos nous com sobretot casos cronificats. Ho hem fet de la mà de la seva coordinadora Núria Jaurrieta.

LA SIGNATURA

Felices 125 años

Con la celebración de la Gala del 125 aniversario, se da el tiro de salida a un año especial para una institución tan histórica como lo refleja su trayectoria en todo este tiempo.

LIDERATGES, l’economia en clau d’igualtat

Tertúlia sobre l’Observatori API Research

El Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària ha presentat l’observatori API Research on, entre altres coses, s’ha destacat que hi haurà un empitjorament de l’accés al mercat de l’habitatge 2025, ja que la caiguda de tipus d’interès no podrà fer front a les fortes pujades de preus que es preveuen.