LA TERTULIA

Negociará el PSG por Mbappé?

A la Brúixola del Radioestadio d' avui, amb el Gabi Sans i l' Alberto Fernández, repassem l' actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE

ESPORTS USA

Wembanyama, número 1 del Draft NBA 2023

Amb el Santiago Tomasi, membre de l' equip de El Capologist, repassem l' actualitat de l' NHL, l' NBA, la NCAA, la NFL, la MLB, l' Indy Car i la Nascar.

Operació anticorrupció a Sitges

Queden en llibertat dos dels detinguts en l’operació anticorrupció a Sitges

Queden en llibertat i sense mesures cautelars dos dels detinguts en l’operació anticorrupció a l’Ajuntament de Sitges, després de prestar declaració davant la jutgessa. Es tracta de les dues persones que encara estaven en dependències policial. Són els responsables de les entitats socials suposadament implicades en un delictes de malversació, prevaricació i falsedat documental.

LA SIGNATURA

El nuevo calendario y Montjuich

No podemos engañar a nadie diciendo lo contrario. La temporada deportiva del año que viene del Barcelona con el traslado a Montjuich y todo lo que acarrea y supone , no va a ser nada fácil, pero nada fácil, antes al contrario, una prueba de fuego y de fidelidad absoluta.

LA BRÚIXOLA, AMB GABRIEL FIGUEREDO

La tertúlia política amb Gabriel Colomé i Sònia Sierra

Avui hem fet tertúlia política amb el professor de Ciències Polítiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, Gabriel Colomé, i l’escriptora i professora Sonia Sierra.

Amb els dos hem analitzat les discrepàncies entre Sumar i els comuns pel que fa al referèndum, amb Yolanda Díaz desautoritzant Aina Vidal, la seva candidata a Barcelona. També hem repassat el que va passar a l’Ajuntament de Barcelona amb la investidura del socialista Jaume Collboni i els moviments a la Diputació de Barcelona, on està per veure si es reeditarà el pacte entre Junts per Catalunya i el PSC. I, per acabar, hem debatut com arriben els partits polítics a les eleccions generals del 23 de juliol.