Temas

nostalgia

AQUELLOS AÑOS

Cuando comprábamos en los kioskos

Paco Nieto nos trae los recuerdos más nostálgicos de la década de los 60 en Lugo. De cuando se compraba en los kioskos y se recogía el agua de las fuentes.

15 ANIVERSARI ONDA CERO CATALUNYA

Quin és el primer record de ràdio de l'audiència de #LaBrúixola?

Avui, que Onda Cero Catalunya celebra el seu 15è aniversari, hem demanat a les persones que ens escolten que ens expliquin quin és el primer record de ràdio que tenen. I han aparegut programes i noms de locutors i locutores que estaran per sempre a la memòria de tothom.

LES HISTÒRIES DE LA VIDA

La Brúixola 12/07/2019

Avui hem celebrat amb l'audiència el dia dels petons a La Brúixola, i hem preguntat a qui farien un petó de cine les persones que ens escolten. Hem berenat amb la Mont Plans i Annabel Totusaus, que representen al Teatre Poliorama de Barcelona 'De mares i filles'. A més hem repassat els millors whatsapps de la setmana amb la Marta Lozano. Les notícies del dia han vingut de la mà de Marc Navarro.

MÚSICA, A LA BRÚIXOLA

Aquest cap de setmana, tornarem a l'EGB

En Lluís Soler ha vingut a explicar-nos les cites musicals que hem d'agendar de cara als propers dies. La més important, aquest dissabte, amb el show 'Yo fui a EGB, la gira', que portarà al Palau Sant Jordi de Barcelona personatges com Ana Torroja o Katrina and the waves.

PREGUNTAMOS A LOS OYENTES

Oyentes: "Yo esperaba a que empezase 'Aplauso' con un radiocasete y grababa los éxitos del momento"

En Más de uno Alicia Ramírez nos acompaña para hablar con nuestros oyentes de los programas y la música que marcaron su adolescencia. Nos invade un sentimiento de nostalgia total al hablar de 'Aplauso', como dice María: "Hay presentadores que nos hicieron amar la música de verdad". Otra oyente nos cuenta: "Mis hijos alucinan cuando les cuento que esperaba todas las semanas que empezara 'Aplauso' y me ponía con un radiocassette al lado de la tele para grabar los éxitos".