Juicio procés

Caso 'procés'

02/11/2018 11:10

La Fiscalía pide hasta 25 años de prisión por rebelión para los líderes del 'procés'

La Fiscalía acusa a los líderes del proceso soberanista catalán de un delito de rebelión y pide 25 años de prisión para el exvicepresidente Oriol Junqueras, 16 años para cada uno de los cinco exconsellers presos y 17 para los Jordis y la expresidenta del Parlament de Cataluña Carme Forcadell. También acusa de rebelión al mayor de los Mossos d'Esquadra, Josep Lluís Trapero, y le pide una pena de 11 años de cárcel.

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

05/10/2018 19:00

El procés d'Artur Mas va a la deriva

La periodista i subdirectora de La Vanguardia Lola García aborda en el seu nou llibre 'El naufragio' (Península) els capítols més destacats del procés independentista iniciat el 2012 per Artur Mas i que ara toca les seves hores més delicades amb Quim Torra al Palau de la Generalitat.

CADA VESPRE A ONDA CERO CATALUNYA

05/10/2018 19:00

La Brúixola 05/10/2018

Aquest divendres hem anat fins al Liceu de Barcelona, on s'obre la nova temporada. Hem berenat amb la subdirectora de La Vanguardia, que ens presenta el seu nou llibre 'El naufragio' (Península). I,com cada setmana, en Lluís Soler ens ha portat les propostes musicals de cara als propers dies. Al tram informatiu hem parlat d'un nou fàrmac que es prova a Catalunya per evitar suïcidis.

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

11/09/2018 19:35

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

11/09/2018 19:35

Ferran Monegal: “TV3 és la ‘cheerleader’ del procés”

Ferran Monegal ens visita després de la seva secció diària a Julia en la Onda. Amb ell parlem de la seva trajectòria professional però sobretot de la seva especialitat: la televisió.

asumirá la representación procesal del Estado y del magistrado Llarena

30/08/2018 19:54

Justicia encarga a un bufete belga la defensa de Llarena por 544.982 euros

El Ministerio de Justicia ha encomendado al bufete belga Liederke Wolters Waelbroeck Kirpatrick la representación de España y del magistrado del Tribunal Supremo Pablo Llarena en la demanda civil que contra éste ha interpuesto el expresidente catalán Carles Puigdemont y cuatro de sus exconsellers con un coste de medio millón de euros.