TECNOLOGIA, AMB ALEX SOTO

Descobrim jocs de taula per a una persona

A la seva secció l'Àlex Soto ens parla de les curiositats de la tecnologia i també ens recomana jocs de taula. Avui ens ha recomanat jocs per a totes les edats i per a un sol jugador.

MEDI AMBIENT

La flora a Catalunya viu una situació anòmala: Què està passant i per què?

Avui a 'La Ciutat' hem parlat d'una situació anòmala que s'està produïnt a Catalunya: entre juliol del 2023 i juny del 2024 a Catalunya 214 especies de plantes han florit quan no tocava. Aquesta situació s'ha desvelat a través d'un estudi elaborat per l'Observatori Ciutadà Ritme Natura del CREAF (Centre de Recerca i Aplicacions Forestals). Avui hem parlat amb el seu responsable de comunicació, el biòleg ambiental Gerard Gaya.

LA SIGNATURA

El adiós de Nadal

Permítame que hoy, excepcionalmente, me salga de los habituales comentarios en torno a la actualidad futbolística y en especial centrada al Barcelona. No es un día cualquiera, no es una noticia cualquiera: se acaba de retirar después de una brillantísima carrera el que para muchos es el mejor deportista español de todos los tiempos, el tenista manacorí Rafael Nadal.

LA TERTÚLIA

Casadó, Capitán General

A la Brúixola del Radioestadio d'avui, amb el Roger Torelló i el Víctor Llucià, repassem l'actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE.

LA SIGNATURA

Sustos y sobresaltos

Terminó el parón de elecciones en Europa con algún que otro susto y sobresalto que, afortunadamente, quedó en menos. Cuando en el minuto 35 de la primera parte, Pedri cayó al césped del Heliodoro Rodríguez López, se llevó la mano a la rodilla y se tapó la cara, por unos instantes temimos lo peor y una grave lesión que pudiera haber cortado la temporada al centrocampista canario.