9 d'octubre

PROGRAMA ESPECIAL

06/10/2022 14:45

40 anys de l'Estatut: Episodi 4

Ens traslladem a la ràdio de 1982 per tal que Begoña Perpiñá i Amparo Sánchez ens conten les notícies de qualsevol dia d'eixe any. Des d'Onda Cero Vega Baja, Esther Sánchez ens parla de l'evolució de la seua comarca i des d'Onda Cero Elx, Mayte Vilaseca ens conta l'avanç en la conservació del patrimoni de la Comunitat Valenciana

PROGRAMA ESPECIAL

05/10/2022 14:40

40 anys de l'Estatut: Episodi 3

Notícies de 1982, any que canviava la història de la Comunitat Valenciana, amb Amparo Sánchez i Begoña Perpiñá. En aquest tercer episodi parlem dels canvis que ha patit la Sanitat Pública amb Luz Sigüenza des d'Onda Cero Alacant.

ADRIÀ ORTUÑO | COMISSIÓ FESTES

04/10/2022 15:05

Finestrat celebrará el 9 d'Octubre con una gran fiesta

Finestrat prepara muchas actividades para celebrar el 9 d'Octubre. El sábado anterior, día 8 se celebrará una gran fiesta en la Plaça de la Unió Europea, con barra popular, mascletá, tardeo, bandeta y conciertos. En Más de uno Marina Baixa el presidente de la Comissió de Festes 2023 'Mini Tòfols', Adrià Ortuño, nos ha comentado todos los detalles

PROGRAMA ESPECIAL

04/10/2022 14:44

40 anys de l'Estatut: Episodi 2

Llengua, educació, cultura... hem guanyat en normalització en els 40 anys de l'Estatut. Des d'Onda Cero Castelló ens ho conten Marta Fullera i Alicia Llop. Tornem enrere en el temps i en aquest episodi 2 escoltem quines foren les principals notícies d'aquell 1982.

PROGRAMA ESPECIAL

03/10/2022 14:54

40 anys de l'Estatut: Episodi 1

En el primer episodi de l'especial '40 anys de l'Estatut d'Autonomia' tornem enrere l'any 1982 per a conèixer les principals notícies del moment. Amparo Piqueres des d'Onda Cero La Ribera ens apropa l'abans i el després en la Comunitat Valenciana en la gestió de les emergències, en concret des de la Pantanà del 82.

DIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

08/10/2021 14:38

Finestrat celebra el 9 d'Octubre con un reconocimiento público a Xavier Llinares y Maribel Rabasa

El Ayuntamiento de Finestrat celebra el 9 d'Octubre con un acto constitucional que distinguirá a dos vecinos del municipio: Xavier Llinares Miralles, que recibirá el 'Escudo de Oro de Finestrat', por su destacada trayectoria a nivel nacional en el mundo de la economía y de la banca (actualmente dirige la Red de Banca Comercial de BBVA en España); y Maribel Rabasa Climent, que recibe el 'Premio Carta Pobla de Finestrat' y que ha fue la primera funcionaria en el Ayuntamiento de Finestrat administración en la que trabajó durante 44 años. Este acto tendrá lugar en el salón de actos de la Casa de Cultura, el sábado 9 de octubre, a las 13:00 horas.