Economía

“Ourense Termal” promove a exploración de novos nichos de mercado

O balneario de Laias, acolleu unha sesión de traballo co obxectivo de abordar estratexias asertivas de mercadotecnia e negociación con clientes e provedores, ademais dos elementos que conforman o estilo de comunicación dos operadores.

Óscar Gómez

Ourense | 07.09.2022 09:46

 “Ourense Termal” promove a exploración de novos nichos de mercado
“Ourense Termal” promove a exploración de novos nichos de mercado | onda cero ourense

Na xuntanza de traballo, na que estivo presente a xerente do Inorde e do Plan de Sostibilidade Turística, Emma González, empresas que operan co sector turístico dos concellos ourensáns con balnearios -Arnoia, Cortegada, Cenlle, Baños de Molgas, Ou Carballiño-. Lobios, e Leiro-. A formación correu a cargo do experto Antonio Martín.

O formador Antonio Martín destaca que a actividade estivo formada “por tres bloques, cada un deles centrado nunha liña de traballo: o primeiro, centrado en ofrecer as ferramentas necesarias sobre como tratar aos nosos viaxeiros actuais e futuros; unha segunda parte que inclúe o turismo de saúde e o turismo deportivo; e, por último, falamos do futuro do turismo para estar preparado para os viaxeiros que nos visitan”

Ademais, “o que tamén pretendiamos con esta actividade foi recoller as suxestións do propio sector sobre a posibilidade de definir os produtos de nicho a probar nas seguintes actuacións. Nunha segunda fase, realizaranse unha serie de viaxes de familiarización dos prescriptores que fosen identificados como de interese”, indicou Emma González.

O Plan “Ourense Termal” permitirá entre 2022, 2023 e 2024 a transformación competitiva dos quince municipios rurais termais da provincia, mediante diferentes actuacións que deixarán “o noso territorio nunha posición moi competitiva co resto de destinos que poden ofrecer termalismo. , e máis aínda agora que somos a porta de entrada a Galicia do AVE, polo que hai que aproveitar a oportunidade que nos ofrece estar a pouco máis de dúas horas de Madrid para atraer cada vez a máis turistas que veñen do mercado local pero sobre todo, abrirnos e explorar novos mercados, sempre tendo en conta que debe ser compatible coa nosa filosofía de apostar polo turismo sostible e de calidade”, engadiu o xerente do Inorde.

O Plan de Sostibilidade Turística estase a executar grazas a un convenio de colaboración entre a Secretaría de Estado de Turismo, a Axencia de Turismo de Galicia e a Deputación de Ourense, que supera os 3 millóns de euros de investimento.

Plan de sostenibilidade turístico de ourense
Plan de sostenibilidade turístico de ourense | onda cero