Temas

termalismo

Con Jesús Alvarez

Informativo Provincial en Más de Uno Ourense 02/12/2021

Nos informativos de "Más de Uno Ourense" repasamos a última hora da incidencia da pandemia e conversamos ca voceira do PP no Concello de Ourense, Flora Moure polos últimos desencontros co alcalde pola apertura das termas.

Termalismo

Ourense, sede del Congreso Internacional de Turismo Termal de 2022

Ante la 24ª Asamblea General de la Organización Mundial del Turismo (OMT) que se celebra en Madrid, Baltar calificó este evento como “una increíble oportunidad para dar visibilidad internacional a nuestra provincia en el contexto del año Xacobeo 2021-2022, coincidiendo con la celebración de los 200 años de historia de la Diputación y un hito histórico como la llegada de la alta velocidad”.

La aceptación de la propuesta de EHTTA para participar, a través del citado congreso, en el programa de trabajo de la OMT de 2022, “nos permitirá colaborar con expertos en turismo global poniendo el foco en la importancia de las ciudades termales como espacios de salud, y en cómo el turismo termal puede contribuir a la consecución de los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la ONU”.

Con Jesús Alvarez

Más de Uno Ourense 08:20 29/11/2021

As novas deste 29 de Novembro, con Jesús Alvarez, coa información de Ourense e a súa provincia, cos titulares de prensa e a información do Tempo.

Con Jesús Alvarez

Más de Uno Ourense 08:20 11/11/2021

Te resumimos las noticias del día con Jesús Alvarez, junto a la información del tiempo, el tráfico y los titulares de prensa del día..

Termalismo

Manuel Baltar "Ourense e a provincia poderán presumir do hotel balneario máis moderno"

O Pazo Provincial acolleu a presentación do anteproxecto do Gran Hotel Balneario Auria, que antes de 2027 transformará o uso administrativo do actual edificio nun establecemento hoteleiro de 5 estrelas cunha ampla oferta termal, a escasa distancia dun dos emblemas da cidade como As Burgas e na contorna da área comercial e o casco vello da cidade.

A Deputación, “pon a súa sede a disposición do desenvolvemento termal de Ourense, un legado que transformará a cidade e a provincia e unha iniciativa na que desde o minuto uno estiveron interesados inversores, cadeas internacionais e xestores de balnearios, xusto nun momento histórico coa sacudida competitiva que suporá a chegada da alta velocidade”