Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar, recoger datos estadísticos y mostrarle publicidad relevante. Si continúa navegando, está aceptando su uso. Puede obtener más información o cambiar la configuración en política de cookies.

Disfruta de la app de Onda Cero en tu móvil.

OURENSE PROVINCIA

La Diputación colabora con el Instituto Galego do Viño e 'Cociña Ourense'

El ente inicia una etapa de colaboración entre las tres entidades para impulsar el turismo gastronómico

Adriana Ochoa Arévalo
 |  Ourense | 14/08/2020
Manuel Baltar y Miguel González

Manuel Baltar y Miguel González / Diputación de Ourense

El presidente de la Diputación de Ourense, Manuel Baltar, se reunió en la sede provincial con el máximo responsable de 'Cociña Ourense', Miguel González, y con representantes del Instituto Galego do Viño para abrir una etapa de colaboración entre las tres entidades impulsando la asociación 'Cociña Ourense'. El presidente del órgano provincial destacó que este último “está a traballar moito por Ourense como destino gastronómico, potenciando os nosos produtos, a gran despensa agroalimentaria que é a nosa provincia”.

Sobre el Insituto Galego do Viño, Baltar señaló que es “unha entidade que leva 10 anos de existencia, referente na Península Ibérica e que se dedica a formación, formación que vai a axudar a que membros de 'Cociña Ourense' teñan o máis alto nivel en relación cun produto que é un buque insignia da nosa provincia, pois temos catro das cinco Denominacións de Orixe vitivinícolas de Galicia”.

A su vez, aprovechó para recordar que la colaboración es clave para el compromiso que se hizo desde la Diputación de impulsar el turismo y las potencialidades gastronómicas de la zona en un momento en el que se debe tener máxima prudencia.