VILA-REAL

Vila-real renova la gestió del padró municipal d´habitants per agilitar els tràmits dels ciutadans

L'Ajuntament de Vila-real acaba de renovar el programa de gestió del padró municipal d'habitants amb l'objectiu de millorar i agilitzar els tràmits per a facilitar les gestions a tots els ciutadans.

ondacero.es

CASTELLON | 12.12.2017 09:04

Els departaments d'Estadística, Noves Tecnologies i Atenció i Tràmits han treballat de manera conjunta per millorar el sistema.
Els departaments d'Estadística, Noves Tecnologies i Atenció i Tràmits han treballat de manera conjunta per millorar el sistema. | ONDACERO.ES/VILA-REAL.ES

Els departaments d'Estadística, Noves Tecnologies i Atenció i Tràmits han treballat de manera conjunta en l'engegada del nou sistema, que incorpora millores relacionades amb l'expedició de certificats d'empadronament, documents habitualment sol•licitats per altres administracions i que ja es poden obtenir a l'instant, gràcies a l'ús de segells de signatura electrònica per a actuacions administratives automatitzades. Anteriorment, qualsevol veí que necessitara el document havia de demanar-ho presencialment a les oficines d'Atenció i Tràmits i al cap d'uns dies podia tornar a arreplegar-ho. Amb el nou sistema, qualsevol persona que sol•licite presencialment el certificat d'empadronament ho rep a l'instant, evitant tornar-se a desplaçar. A més, si disposa d'un certificat digital, ho pot obtenir des de casa o des del mòbil, a través de la seu electrònica https://seuelectronica.vila-real.es.

En prop de dues setmanes de funcionament del sistema ja s'han expedit més de 900 certificats de diferents tipus i 21 persones han obtingut el certificat individual d'empadronament a través de la seu electrònica.