Després de la suspensió temporal de la tramitació de les licitacions de serveis públics i subministrament des de l´entrada en vigor de l´estat d´alarma, l´Ajuntament ha decidit reprendre aquestes accions municipals amb l´objectiu de garantir la prestació de serveis a mesura que la ciutat torna a poc a poc a la normalitat a través del procés de desescalada, contribuir a la reactivació de l'economia local i les empreses.
En concret es van a reactivar set contractes i que ascendeixen a més de 2,5 milions d'euros i corresponen a qüestions necessàries com el manteniment i conservació de les calçades de vies públiques i camins rurals; el control i inspecció d'abocaments o el manteniment de la senyalització del terme municipal, entre altres.
El consistori també licitarà altres cinc contractes: manteniment i conservació de les calçades de vies públiques i camins rurals senyalització i conservació de la senyalització vertical, fixa i horitzontal en el terme municipal, control de la legionel·losi en els equips d'instal·lacions dels edificis, immobles i instal·lacions , manteniment de serralleria en vies públiques, parcs i jardins i enllumenat públic, i subministrament de material per al manteniment de la via pública.