Violencia machista

Entrevista con María José Prados, secretaria de Mujer e Igualdad del sindicato

20/11/2024 15:15

CCOO exige políticas reales que funcionen y que transformen las condiciones de vida de las mujeres víctimas de violencia machista en Málaga

La central sindical presenta una campaña que lleva por lema ‘Por ti, mí y por todas las compañeras’, con motivo del 25 de noviembre Día Internacional para Eliminar la Violencia contra las Mujeres el próximo 25 de Noviembre, día en que se celebrará una manifestación a las 19.30 horas que partirá de la Plaza de la Merced y recorrerá la capital.

Espazos de lecer e festivos seguros

04/11/2024 14:39

Espazos de lecer e festivos seguros

04/11/2024 14:39

O Concello impulsa un protocolo fronte ás violencias sexuais no lecer nocturno

A concelleira de Igualdade, Anabel Gulías, presentou o borrador do que será unha ferramenta de prevención, detección e actuación fronte a calquera tipo de violencia sexista para contribuir a crear e consolidar espazos de lecer e festivos seguros para todas e todos. “Malia que as máis das veces somos as mulleres as que sufrimos as violencias sexuais, hai persoas do colectivo LGTBIQA+, que son tamén obxecto desas agresións”, lembrou a concelleira. Hai que lembrar que a violencia sexual ou a ameaza de sufrila é unha das formas prioritarias de limitación de acceso a espazos públicos en clave de igualdade e desde o Concello de Pontevedra trabállase en acadar unha igualdade real e efectiva.

Más de Uno Lugo

31/10/2024 17:09

La Tertulia

Con Fernando Blanco, Juan Vidal-Pardo y José Luis Díaz analizamos la situación por el paso de la Dana y el incremento un 14,5% de las denuncias por violencia de género en el segundo trimestre de este año.