LA BRÚIXOLA, AMB GABRIEL FIGUEREDO
Més de 130 ajuntaments catalans participen de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible
Parlem amb Oriol Martori, director general de Transports i Mobilitat, sobre els objectius de l'adhesió a aquesta iniciativa i sobre la millora del transport públic català.






