LA CIUTAT LLEIDA, AMB NÚRIA MORA
12/05/2022 13:28
La pandèmia ha obert noves oportunitats per revitalitzar els entorns rurals de Catalunya, segons l'Atles del món rural 2022, un estudi que evidencia que les noves circumstàncies tecnològiques i culturals obren la porta a un transvassament d'activitats i de població a les àrees rurals. Sobre les conclusions d'aquest estudi en parlem a La Ciutat Lleida amb Ignasi Aldomà, geògraf, doctor per la Universitat de Barcelona i professor de la Universitat de Lleida, al capdavant de l'estudi juntament amb Josep Ramon Mòdol i amb la col·laboració de Ramon Morell.