Vila-real

El departament d’Atenció a la Ciutadania, Proximitat i Consum de Vila-real atén 38.513 persones en 2016

El regidor de Proximitat, Diego Vila, ha fet balanç del servei, qualificant com a “essencial” la funció que aquest departament realitza.

ondacero.es

Castellón | 21.07.2017 09:53

Diego Vila,regidor de Proximitat.
Diego Vila,regidor de Proximitat. | ondacero.es

El departament d'Atenció a la Ciutadania, Proximitat i Consum, que aglutina les àrees d'Atenció i Tràmits, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i Proximitat, ha atès durant tot el 2016 a 38.513 persones.

Entre gener i juliol d'aquest any, el departament ha atès ja 24.865 persones, 2.691 més que en el mateix període del any 2016. Vila destaca que els serveis més demandats són el de registre, amb 12.882 sol·licituds en 2017; el de padró, amb 7.665, i el d'informació general, amb 1.290 fins al moment.

D'altra banda, l'edil recorda l'engegada del servei d'atenció amb cita prèvia, que aquest any han utilitzat 106 veïns ja que es un avanç que facilita la gestió. Els ciutatns poden demanar cita des de l'apartat del web municipal citaprevia.vila-real.es i també mitjançant l’App municipal.

Un avanç que se suma a la recent millora de la seu electrònica, impulsada gràcies a la col·laboració amb Noves Tecnologies, que permet eliminar tràmits innecessaris, agilitar terminis i facilitar l'accés per a la tramitació de sol·licituds de manera telemàtica, tot i que “el servei d'atenció presencial segueix totalment vigent”.

Finalment, el responsable de Proximitat anuncia que des de les regidories de Contractació i Territori s'està treballant ja en la plica per a la reforma de la planta baixa del Gran Casino, amb l'objectiu de traslladar les dependències d'Atenció i Tràmits, “de manera que seguim millorant l'atenció i el servei a la ciutadania”, conclou.