NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ
Nits de Ràdio 14/11/2023
Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló.
NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ
Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló.
NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ
Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló.
EL PROGRAMA D'ESPORTS D'ONDA CERO CATALUNYA
A la Brúixola del Radioestadio d' avui, amb l' Alfredo Martínez, l' Aitor Gómez i el Chus Carrillo, repassem l' actualitat del FCB, RM, Girona i RCDE
LA BRÚIXOLA, AMB GABRIEL FIGUEREDO
Recupera el programa sencer de 'La Brúixola' amb Gabriel Figueredo
LES NOTÍCIES DE CATALUNYA A ONDA CERO
Torna a escoltar 'Notícies migdia' d'Onda Cero Catalunya, amb Jaume Mas.
EL PROGRAMA DE SALUT, EDUCACIÓ SANITÀRIA I QUALITAT DE VIDA D’ONDA CERO CATALUNYA
Programa complet En Bones Mans, amb Carles Aguilar. La menopausa, un procés biològic que generalment passa al voltant dels 50 anys, marca la fi de la capacitat reproductiva de la dona. Encara que moltes persones associen aquesta etapa amb els símptomes més típics, com les sufocacions, la sequedat vaginal, l'insomni o els canvis en l'estat d'ànim, hi ha manifestacions menys comunes que mereixen la mateixa atenció i que haurien de ser tingudes en compte, ja que també impacten emocionalment en les dones que els pateixen i en la qualitat de vida. Carles Aguilar comenta algunes de les diferents manifestacions amb la Dra. Radharani Jiménez, ginecòloga i especialista en menopausa, fertilitat i benestar integral de la dona.
La Fundació Internacional de Pacients amb Artrosi (OAFI) ha organitzat la 7a edició del Congrés Internacional de Pacients amb Artrosi a l'Auditori AXA (Barcelona), amb l'objectiu de promoure la prevenció, el tractament i la sensibilització sobre una malaltia que cada cop afecta més persones, oferint solucions als reptes que presenta per a la nostra societat. Sota el lema "El Dolor No Ens Frena", pacients, professionals de la salut, centres de recerca, autoritats sanitaris i líders d'opinió s'uneixen per crear un front unit davant d'aquesta patologia. Fem un balanç del resultat d'aquest congrés i de la seva importància per als milers de pacients que pateixen artrosi. Carles Aguilar parla amb el Dr. Josep Vergés, President, CEO i fundador de l'Osteoarthritis Foundation International (OAFI).
Quina és la imatge que tenim d'una persona amb trastorn mental? Si la resposta és “apàtica”, “agressiva” o “dèbil” és perquè com a societat hem adquirit prejudicis que generen actituds de rebuig, aïllament i discriminació contra aquest col·lectiu, cosa que està estretament lligada a la seva exclusió social. Per reflexionar què podem fer per canviar aquesta percepció, des de Lundbeck han presentat la campanya #UnidosContraElEstigma pel Dia Mundial de la Salut Mental en què diversos experts comparen els resultats d'un experiment sobre l'estigma del trastorn mental a la Intel·ligència Artificial. Carles Aguilar entrevista el Dr. Celso Arango, Director de l'Institut de Psiquiatria i Salut Mental de l'Hospital Gregorio Marañón (Madrid)
La cinquena edició de l'informe internacional STADA Health Report se centra en com els europeus estan cuidant la salut en temps de crisi, adoptant mesures preventives i no merament reactives. Els primers resultats de l'estudi realitzat online per l'institut de recerca Human8 Consulting per encàrrec de STADA s'han presentat a una conferència de premsa internacional que s'ha celebrat al Palau Neptú de Madrid on s'han abordat més de 30 qüestions sobre temes de salut d'actualitat: prevenció, medicaments, serveis farmacèutics actuals i futurs, coneixements de salut, entre d'altres. En aquest estudi hi han participat 32.000 persones de 16 països europeus. L'Informe de salut cobreix diferents temes clau relacionats amb el benestar general com ara: Quanta atenció presta la gent a la seva salut física? Com qualifiquen la seva salut en comparació amb les persones que els envolten? Com dormen? Quines són les conseqüències de la manca de dormir? Es mantenen al dia amb temes de salut? Carles Aguilar entrevista el Dr. Eduard Estivill, especialista en neurofisiologia i medicina del somni i Director de les Clíniques del Son Estivill a Barcelona i Madrid.
EL PROGRAMA DE VIATGES D’ONDA CERO
Podcast complet del programa Gente Viajera Catalunya amb Carles Lamelo.
NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ
Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló..
Fem una mirada a la cartellera amb en Pablo Mérida. Li haurà agradat "The Marvels"? Quina de les propostes espanyoles serà la que li fa més el pes aquesta setmana al Pablo?
A la secció d'història, Òscar Gonzàlez parla amb Amparo Duñaiturria Laguarda, autora de "Cuaderno de bitácora del Antiguo Egipto. Historia, simbología y arte para recorrer el país de los faraones" una meravellosa obra de referència amb il·lustracions i dissenys majestuosos..
NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ
Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló..
Amb Dani Martin analitzem el món de la tecnologia, aplicacions i dels videojocs. Debat de la setmana: Ser "influencer" o "stramer" es pot estudiar?
Parlem amb Marcos Vázquez, autor de "Vive más: Reduce tu edad biológica y aumenta tu vitalidad" un llibre amb el que aprendre què és i com ens afecta l'envelliment, quins estudis es porten a terme per perllongar la joventut i fins i tot si té límit biològic el ser humà més enllà dels 100 anys.