LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH
‘Exploracions urbanes’: un projecte per connectar joves de la ciutat de Barcelona
Aquesta és una iniciativa que impulsa la creació al voltant de la ciutat amb joves de quart d’ESO de dos instituts de Barcelona. El procés ha culminat amb una cartografia no convencional sobre l’experiència i l’imaginari adolescent que ens descobreix la ciutat des d'un altre punt de vista.
LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH
La Ciutat 08/06/2023 (Especial SIL)
Podcast del programa complet de La Ciutat amb Míriam Franch
LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH
Tertúlia SIL: El futur de la logística a debat
Aprofitant que estem avui al SIL, al Saló Internacional de la Logística, hem convidat a quatre representats del sector per parlar sobre el present i el futur de la logística.
LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH
Pere Navarro: ‘El SIL ja és una marca’
El Saló Internacional de la Logística reuneix a Barcelona més de 12mil participants que representen a unes 650 empreses, el 40 per cent de les quals són internacionals. El delegat especial de l’Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona, Pere Navarro, considera que el saló ja ha creat la seva pròpia marca.
LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH
La Ciutat 07/06/2023
Podcast del programa complet de La Ciutat amb Míriam Franch.





