Volver a autores
Albert Arranz - Audios

    Albert Arranz

    Periodista de Deportes en Onda Cero Barcelona

    Albert Arranz pertenece a la redacción de deportes de Onda Cero Radio desde septiembre de 2000, desempeñando desde 2021 el cargo de Coordinador de Deportes en Onda Cero Catalunya, emisora en la que presenta el programa regional deportivo desde octubre de 2004. Antes trabajó en la redacción de deportes de la Cadena COPE durante diez años. Entre otros eventos ha cubierto ocho mundiales de baloncesto, trece Eurobaskets, tres Juegos Olímpicos, diecinueve Final Fours y una Ryder Cup de golf.

    EL PROGRAMA D'ESPORTS D'ONDA CERO CATALUNYA

    Radioestadio Catalunya 24/05/2022

    Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb el Víctor Patsy i el Rafa Fernández, debatem sobre el futur immediat d' en Frenkie De Jong davant l' interés del PSG en fitxar-lo segons diversos mitjans del país veí.

    LA TERTULIA DEL RADIOESTADIO CATALUNYA

    El futuro de Frenkie

    Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb el Víctor Patsy i el Rafa Fernández, debatem sobre el futur immediat d' en Frenkie De Jong davant l' interés del PSG en fitxar-lo segons diversos mitjans del país veí.

    EL PROGRAMA D'ESPORTS D'ONDA CERO CATALUNYA

    Radioestadio Catalunya 23/05/2022

    Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb l' Alfredo Martínez i el Luis Fernando Rojo, analitzem la darrera jornada de Lliga a Primera Divisió , amb atenció especial als partits FCB 0 - Villarreal 2 i Granada 0 - RCDE 0 i el no d' M'Bappé a jugar al Real Madrid renovant pel PSG.

    MÚSICA I ESPORTS AL RADIOESTADIO CATALUNYA

    La playlist de Lewis Hamilton

    Amb el Lluís Soler, Coordinador d' Europa FM, escoltem diverses cançons que té al seu playlist el Campió de Fórmula 1, Lewis Hamilton.