Temas

peregrinos

CAMINO DE SANTIAGO

Jornadas de concienciación Jacobea para esta primavera

La Asociación de Amigos del Camino de Santiago de Jaca organiza estas jornadas del 23 de abril al 3 de junio, en las que se recorrerán los diferentes tramos del Camino de Santiago desde Somport hasta Undués de Lerda.

Xacobeo

Feijóo refírese ao novo albergue de Oseira como exemplo da aposta polo patrimonio

Nuñez Feijoo resalta que os fondos europeos de recuperación, ademais de axudar a trazar a Galicia do futuro no eido da industria e a innovación, axudarán a impulsar o turismo, cun Plan Xacobeo Next Generation dotado con máis de 39 millóns de euros

Nese compromiso co sector, salienta iniciativas como o Bono Turístico, cuxa terceira edición rexistrou nas primeiras doce horas 20.000 solicitudes

O titular da Xunta reiterou o compromiso do Goberno galego co sector turístico, con iniciativas como o Bono Turístico, cuxa terceira edición rexistrou nas primeiras doce horas 20.000 solicitudes.

CAMINO DE SANTIAGO

El albergue de Valentia en Martillué, listo para recibir peregrinos

El centro Ignacio Claver de Valentia en Martillué cuenta con un albergue de peregrinos totalmente accesible que todavía no se ha estrenado. Las obras y su posterior adecuación finalizaron antes de la pandemia, hace ahora dos años, por lo que todavía no ha tenido ocasión de recibir peregrinos.

Instalan carteles y una cámara en la Praza do Obradoiro

El Concello prohíbe apoyarse en las columnas del Pazo de Raxoi para frenar su deterioro

Adiós a una de las imágenes más habituales tras recorrer el Camino de Santiago: los peregrinos que llegan al Obradoiro ya no podrán descansar sobre las columnas del Pazo de Raxoi y contemplar desde allí la belleza de la Catedral. El gobierno de Sánchez Bugallo ha decidido prohibir esa práctica para evitar que las columnas se sigan deteriorando. Explica la concelleira Mercedes Rosón que están "nunha situación moi vulnerable". Los grupos de la oposición advertían estos días de la degradación que está sufriendo la Plaza. Y denunciaban incluso la entrada de autobuses sin autorización.