Temas

Manuel Rivas

Cine

O escritor Manuel Rivas visita Allariz

“A lingua das bolboretas”, conto de Manuel Rivas, foi a inspiración deste xardín escolar e da semana artístico cultural que o IES organiza, do 27 ao 31 de maio, en colaboración co Concello de Allariz e a editorial Aira das Letras

Con Víctor Blanco, Luis Cerdeira y Rubén Rey

Noticias Vigo 08/01/2019

La Policía Nacional investiga la aparición del cadáver de un hombre, cerca del río Lagares. Se trata de un hombre cuya desaparición fue anunciada el 5 de enero. La conselleira de educación no descarta introducir cambios en el proyectos del campus del mar. Los jefes de servicio de los centros de salud, que dimitían a principios de diciembre, se reúnen esta tarde con responsables del Sergas. Los estudios de arquitectura interesados en edificar el World Car Center han visitado esta mañana los terrenos donde se construirá el edificio.

JULIA EN LA ONDA

Manuel Rivas nos presenta 'Contra todo esto': "Tenemos un problema en España con las varas de medir, tanto en lo social como en la justicia"

Manuel Rivas nos presenta su nuevo libro ‘Contra todo esto, un manifiesto rebelde’. Manuel Rivas se queja de las distintas varas de medir que existen en este país, tanto en lo social como en lo judicial, ya que vemos muchos casos de menor importancia que adquieren una importancia inmerecida, y otros casos fragrantes que pasan de puntillas. Lamenta que en España, “tenemos un problema de fondo cultural, de memoria”.

Onda Cero Galicia

Gente Viajera de Galicia (19-02-2016)

Coas primeiras neves deste 2016 imos ata Manzaneda para durmir nun fermoso pazo a 15 minutos da estación de esquí, comemos o petote en Cotobade e comezamos a Ruta da Camelia no Pazo de Mariñán (Bergondo). O galego viaxeiro que nos acompaña no tempo da entrevista é o xornalista e escritor, Manuel Rivas, co que cruzamos o charco visitando Bos Aires e seguimos a estela dos seus libros traducidos a máis de 30 idiomas. Ademais, repasamos a actualidade da semana e completamos a viaxe con propostas de ocio para a fin de semana.