Volver a autores
Gabriel Figueredo

Gabriel Figueredo

Periodista de Onda Cero Catalunya

Coordinador de la redacción de informativos en Onda Cero Cataluña y presentador de "la Brúixola", el informativo vespertino de Onda Cero Cataluña. Le apasiona la crónica política y cubrió en primera línea el procés soberanista. Anteriormente, responsable de informativos en Onda Rambla y redactor en RNE Cataluña. Máster en Relaciones Públicas y Agencias de Comunicación de la UAB.

Restriccions anticovid

PIMEC alerta de les conseqüències econòmiques del confinament comarcal

El president de PIMEC, Antoni Cañete, ha lamentat les conseqüències econòmiques de la tornada al confinament comarcal estricte a Catalunya: “No és un gerro d’aigua freda sinó que plou sobre mullat; el problema és d’on venim i l’afectació que això està generant en sectors com la restauració, el comerç o l’activitat turística.

LES NOTÍCIES DE CATALUNYA A ONDA CERO

Notícies migdia 07/04/2021

Podcast de 'Notícies migdia' d'Onda Cero Catalunya, amb Gabriel Figueredo i Míriam Franch.

LES NOTÍCIES DE CATALUNYA A ONDA CERO

Notícies migdia 06/04/2021

Podcast de 'Notícies migdia' d'Onda Cero Catalunya, amb Gabriel Figueredo i Míriam Franch.

Així serà la festa del llibre i de la rosa

Sant Jordi torna als carrers però sense aglomeracions

El president del Gremi d’Editors, Patrici Tixis, ha explicat que “llocs emblemàtics” de Barcelona com el Passeig de Gràcia, la Plaça Reial o el Passeig Lluís Companys es convertiran en espais segurs per reunir lectors i escriptors durant el proper 23 d’abril.