Volver a autores
Albert Arranz - Audios

    Albert Arranz

    Periodista de Deportes en Onda Cero Barcelona

    Albert Arranz pertenece a la redacción de deportes de Onda Cero Radio desde septiembre de 2000, desempeñando desde 2021 el cargo de Coordinador de Deportes en Onda Cero Catalunya, emisora en la que presenta el programa regional deportivo desde octubre de 2004. Antes trabajó en la redacción de deportes de la Cadena COPE durante diez años. Entre otros eventos ha cubierto ocho mundiales de baloncesto, trece Eurobaskets, tres Juegos Olímpicos, diecinueve Final Fours y una Ryder Cup de golf.

    CINEMA/SÈRIES I ESPORT AL RADIOESTADIO CATALUNYA

    Cine, series y...NBA

    Guillem F.Marí, crític de cinema i sèries i codirector del Offside Fest, festival internacional de cinema documental de futbol, ens recomana tres produccions relacionades amb la NBA.

    LA TERTULIA DEL RADIOESTADIO CATALUNYA

    Estambul o Bernabeu?

    Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb el Dani Solsona i el Joan MAria Batlle, debatem quina de les dues cites és més trascendent per l' aficionat del FCB, la de dijous a la tornada dels vuitens de final de l' Europa League o la visita al Bernabeu pel Clásico de Lliga de diumenge.

    EL PROGRAMA D'ESPORTS D'ONDA CERO CATALUNYA

    Radioestadio Catalunya 14/03/2022

    Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb l' Alfredo Martínez i el Josep Soldado analitzem la vintivuitena jornada de Lliga a Primera Divisió, amb atenció especial als partits FCB 4 - Osasuna 0 i Levante 1 - RCDE 1, pendents a més de la prèvia del Mallorca - RM 4 a Son Moix.

    MÚSICA I ESPORTS AL RADIOESTADIO CATALUNYA

    Música y...tenistas

    Amb el Lluís Soler, Coordinador d' Europa FM, escoltem diverses cançons que formen part de les playlists dels tennistes més destacats del món