El alcalde de AMES (CORUÑA) NUEVO REPRESENTANTE DEL GOBIERNO EN LA COMUNIDAD

Relevo en la Delegación del Gobierno en Galicia

En plena pandemia y en Semana Santa el Gobierno de Sánchez releva a Javier Losada. El alcalde de Ames, José Manuel Miñones será nombrado nuevo delegado del Gobierno en Galicia. El ex alcalde de Coruña, Javier Losada, dejará esta responsabilidad que asumía en 2018 tras la moción de censura de Pedro Sánchez. Una de las principales funciones del cargo es la gestión de la Policía Nacional y la Guardia Civil para hacer cumplir las medidas anti covid en coordinación con la Xunta. Ahora, Miñones, seguirá con este cometido pero también con la gestión de los conflictos sociales generados en la Comunidad, entre ellos las protestas de los trabajadores de ENCE o las del naval en Ferrol.

El nuevo delegado es miembro de la Ejecutiva del PSdeG que dirige Gonzalo Caballero.José Manuel Miñones es licenciado en Farmacia y profesor en el Departamento de Química y Física con docencia en la Facultad de Farmacia de la USC

Redacción

Santiago de Compostela | 29.03.2021 18:10

José Manuel Miñones
José Manuel Miñones | Concello de Ames

RENUNCIA DE MIÑONES COMO ALCALDE DE AMES

"Logo de coñecer a proposta do Presidente do Goberno de España, para nomearme Delegado do Goberno do Estado en Galicia comunico a miña renuncia como alcalde de Ames para iniciar unha nova etapa que afronto con ganas e ilusión, agradecendo a confianza depositada en mín por parte do xefe do executivo, Pedro Sánchez. Así mesmo, aproveito o presente para poñer en valor a labor desenvolta por Javier Losada como Delegado do Goberno nos últimos anos, nos que sen dúbida actuou coma un bo representante do Goberno na Comunidade Autónoma Galega. Non quero deixar pasar a ocasión para agradecer a todas as persoas que me acompañaron nos anos que exercín de alcalde do meu pobo, Ames, aos membros das diferentes Corporacións municipais, así como as persoas coas que compartín Goberno e a totalidade do persoal municipal, xa que, conxuntamente todas e todos fomos quen de traballar polo ben do noso Concello. Sen dúbida é unha hora para mín ter exercido este cargo e é por iso dou as gracias á veciñanza amesá por trasladarme sempre o seu apoio e comprensión. Como amesá que son, sempre levarei a Ames na miña cabeza e corazón."

LO MÁS