Volver a autores
Miriam Franch, Onda Cero Catalunya

Míriam Franch

Periodista en Onda Cero Catalunya.

Licenciada en Periodismo y Humanidades por la Universitat Internacional de Catalunya, trabaja en Onda Cero desde el 2006. Desde septiembre de 2021 dirige y presenta “La Ciutat” pero durante estas cerca de dos décadas también ha formado parte del equipo de redacción de informativos y ha editado y presentado las desconexiones matinales de “Más de Uno” y el “Notícies Migdia”. También ha colaborado con el morning show de Europa FM “Levántate y Cárdenas”

LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH

“Els vins catalans son dels més exportats d'Espanya”

Barcelona acull aquesta setmana la Barcelona Wine Week, una de les fires més importants del sector que recull les novetats, conferències i maridatges, entre altres coses, relacionades amb el món del vi. En parlem amb Javier Pagés, president de la BWW i de la DO Cava.

LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH

El 60% dels joves està insatisfet amb el seu cos

Avui volem fixar-nos en unes dades força gruixudes que hem conegut en les darreres hores de mà de l’Agència de Salut Pública de Barcelona: El 60% dels adolescents està insatisfet amb el seu cos, una insatisfacció que es dispara respecte al 2016 i que arriba al 63% a les noies i el 55% als nois.

LA CIUTAT, AMB MÍRIAM FRANCH

Les agències de viatges esperen recuperar-se aquesta Setmana Santa

Estem a les portes de la Setmana Santa. Enguany el sector turístic espera notar la recuperació després de dos anys de pandèmia. Tot i això, l'elevada inflació que patim en aquest moment posa en perill l'arribada d'una normalitat molt desitjada per part dels operadors de viatges.