Matías Olesti, propietari de la marca Plim, i l'empresa REUSPLIM SL tornaran a comercialitzar enguany la popular beguda reusenca de fruites. Es tracta d'un Plim renovat, amb suc de llimona ecològic i sense sucre. El refresc "torna al seu esperit original, respectant el sabor clàssic que el va fer famós" i amb l'eslògan tradicional 'Fantasia de fruites'. S'embotellarà en formats sostenibles, de vidre i llauna.
Aquests dimecres, coincidint amb Sant Jordi, s'inicia una campanya de col·laboració durant la qual ja es pot comprar el producte, així com elements de promoció de la marca, a través de la pàgina www.plim.cat. Amb aquestes compres "avançades" es vol aconseguir "suport econòmic" abans del llançament oficial del nou Plim, el 31 de maig.
La beguda reusenca Plim es va crear el 1928. Li va donar nom la "resposta espontània" d'un comercial, amb la popular expressió "A mi, plim!". La produïa l'empresa Gili, fundada el 1858 per Joan Gili i Boloix. Era una companyia referent del sector de refrescos a la província de Tarragona, que també produïa gasosa i licors.