Volver a autores
Robert Calvo

Robert Calvo

Periodista en Onda Cero Catalunya

Forma parte de la plantilla de Onda Cero desde 2004. Sus primeros pasos en esta emisora los dio en el programa Gente Viajera. Más tarde, desarrolló buena parte de su carrera en Onda Cero en la redacción de informativos como redactor. Después se convirtió en editor y presentador del informativo diario 'Notícies vespre', que acabó derivando en el programa 'La Brúixola'. Durante un periodo de tiempo fue un espacio informativo para acabar siendo finalmente un magacín. A día de hoy, acompaña cada día a la audiencia de 'La Ciutat' (Más de Uno Cataluña) junto a Miriam Franch.

LA BRÚIXOLA, AMB ROBERT CALVO

Les agressions al col·lectiu LGTBI creixen un 276% des de l’any 2014

L’Observatori Contra l’Homofòbia explica que el nombre d’incidències ha crescut d’una manera brutal els darrers anys. S’ha passat de les 84 registrades al 2016 a les 189 del 2020. De fet, en només un any, des del 2019 al 2020 ja van créixer un 18%.

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

Guillem Balagué viatja fins a Buenos Aires per glossar la figura de Maradona

Diego Armando Maradona ha estat un astre del futbol que ha aconseguit convertir-se en un autèntic déu per als seus compatriotes argentins. Ara, el periodista esportiu Guillem Balagué dibuixa la figura d’aquest personatge únic al llibre ‘Maradona: el pibe, el rebelde, el dios’ (Libros Cúpula)

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

Jordi Milán celebra els 40+1 anys de La Cubana amb una exposició a Sitges

Aquesta companyia teatral va néixer a Sitges ara fa quatre dècades. Un grup d’amics que començaven al món del teatre va ser la gènesi de La Cubana, que ara celebra 40 anys damunt dels escenaris. I ho fa amb una exposició en la qual s’hi pot veure tot el material de les obres de teatre i sèries de televisió que han fet durant tot aquest temps.