As obras do AVE galego mantén os prazos previstos polos técnicos
Os socialistas de Ourense salientan que os traballos avanzaron “a toda velocidade” nos últimos meses.
Os socialistas da provincia de Ourense destacan o “inaudito compromiso nunca antes visto” dun Goberno central coas obras da liña de alta velocidade (LAV) entre Madrid e Galicia, incluso durante a vixencia do estado de alarma, un traballo “sólido e constante” que permitirá rematar esta obra dentro dos prazos establecidos polos técnicos e coas prestacións máis avanzadas en materia de tecnoloxía ferroviaria.
Desde o PSdeG-PSOE salientan o “robusto pulo” que a infraestrutura está a recibir nos anos de executivo socialista ─tanto no referente ás obras entre Zamora e Ourense como na tramitación do tramo entre Taboadela e a capital ourensá─, fronte aos anos de goberno de Mariano Rajoy “cando as obras foron paradas, os túneles tapiados e os investimentos recortados salvaxemente polo PP, tal e como confirmou o Tribunal de Cuentas nun informe” mentres “a Xunta de Feijóo aplaudía e era cómplice silente daquela desfeita”.
Nos tramos da LAV na provincia ourensá, os traballos avanzaron “a toda velocidade” nos últimos meses, tal e como se comproba nas imaxes que achegamos con esta información e que foron tomadas a pasada fin de semana nas contornas de Tabodela, Vilar de Barrio e A Gudiña. Actualmente están finalizando a instalación da superestrutura, é dicir, carrís, travesas, sinalización ou catenaria. Nalgúns subtramos estas obras xa están rematadas ou en fase moi avanzada debido a que o 72 % do percorrido executouse en vía sobre placa de formigón e non sobre balasto.
Durante estas semanas tamén se procedeu á realización de numerosas probas técnicas que permitirán a posta en servizo este verán do tramo entre Zamora e Pedralba de la Pradería e para a entrada en funcionamento do sistema ERTMS nivel 2 en toda a LAV. Así, por exemplo, os pasados días 23 e 24 de maio, un tren laboratorio executou probas de sinalización entre Madrid-Chamartín e Zamora para a implantación deste nivel 2, o que permitirá incrementar a confortabilidade e a velocidade ate á máxima comercial permitida, así como unha nova rebaixa nos tempos de viaxe de case unha hora.
Igualmente, desde o PSdeG-PSOE destacan o “estímulo tecnolóxico” que recibirá esta liña logo de que Adif Alta Velocidade veña de adxudicar a implantación do sistema Da Vinci entre Pedralba e Ourense, un dos sistemas de xestión máis avanzados do mundo. Da Vinvi integra o control de tráfico centralizado, as comunicacións fixas, Tren-Tierra e GSM-R, sinalización, sistemas de seguridade, planificación e regulación, e telemando de enerxía, o que supón unha importante mellora na xestión e na seguridade.
“Fronte aos recortes brutais que Feijóo aplaudía cando a exministra Ana Pastor tapiaba túneles e instalaba só unha das vías da LAV, os socialistas emendan agora aqueles tesoirazos do PP rematando as obras e implantando a máxima tecnoloxía de xestión e seguridade”, conclúen os socialistas.