La innovadora plataforma de venda electrònica Vilatenda ha iniciat la campanya de Nadal amb una promoció especial que ofereix al voltant de 500 productes diferents amb descomptes del 10, 20 i fins al 30%. Una iniciativa a la qual se sumen altres propostes i que aquesta setmana s'han traslladat i consensuat amb els comerços que ja venen els seus productes a través de la pàgina web.
Així, la plataforma sortejarà 10 lots nadalencs entre els seguidors de Vilatenda en Facebook que es registren com a usuaris a https://vilatenda.com/registre i que comenten en la coneguda xarxa social amb qui compartirien aquest regal. El termini per a seguir els tres passos finalitzarà dijous que ve 21 i el lliurament dels premis serà el dia 22.
En quant al funcionament de Vilatenda, la plataforma ja fa la meitat de les seues vendes a persones de fora de Vila-real. El primer balanç reflecteix que el 70% de les compres realitzades a Vilatenda es fan en horari en el qual els comerços estan tancats i que l'interès per la plataforma és creixent, amb una taxa del 57% de nous visitants.
El perfil correspon en un 25% a persones d'entre 25 i 34 anys i en un 39% a visitants de 35 a 44 anys, "la qual cosa demostra que el client del futur és l'usuari d'aquest sistema de compra i que tots hem d'estar adaptats a les noves tecnologies per a seguir la tendència iniciada", conclou el regidor d'Economia.