Amb Robert Calvo
Disponible en:
Ordenar por
Programa complet 'En bones mans', amb Robert Calvo. Fem salut des de la ràdio.
Código copiado
Publicidad
Setmanalment, al programa [[LINK:INTERNO|||Page|||194940|||En Bones Mans]] posem un llibre més a l'estanteria, a la nostra biblioteca particular. L'està alçant en Fran Toro, que porta sempre llibres que curen a la secció 'Biblioteràpia'.
Hi ha històries que comencen amb una pèrdua, però que acaben donant vida. Són aquelles que es teixeixen darrere dels trasplantaments i que són molt diverses. Però totes estan cosides amb un mateix fil invisible: la generositat. Com per exemple, la del marit de la Teresa Martí, que és una d'aquelles persones que fan que Catalunya sigui la regió més generosa del món en aquesta matèria.
El 22 de maig de 1976 un equip de professionals dels Serveis d’Hematologia i Pediatria de l’Hospital van posar les bases del futur dels trasplantaments a Espanya i Europa.
Com cada setmana, en Francisco Mario Toro Gutiérrez, altrament conegut com a Fran Toro, visita l'estudi del programa En Bones Mans per fer-nos propostes de llibres que curen. Els posa a l'estanteria de 'Biblioteràpia', que aquesta temporada radiofònica ja n'acumula un munt de ben interessants.
S'ha preguntat mai vostè fins a quin punt l'art pictòric pot tenir beneficis sobre la salut? Bé, doncs ja li podem dir que en té molts. De fet, s'han publicat molts articles sobre els efectes beneficiosos de l'art i el seu impacte en la salut i la qualitat de vida en tot tipus de persones.
Belén Gómez del Pino nos descubre como es la vida de 5 profesionales de la enfermería en su tarea en distintos países del mundo. Y la contrastan con cómo se vive el oficio en España con los medios que existen en nuestro país. Es un nuevo documental sonoro de la factoría [[LINK:INTERNO|||Page|||194940|||En bones mans]].