01/06/2026
Nits de Ràdio 01/06/2026

Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló.
La setmana comença a Nits de Ràdio amb una nova edició del Tram Despertador, l'espai matinal que acompanya els oients d'Onda Cero Catalunya amb les seves seccions habituals. Repassarem les efemèrides més destacades del dia, els dies internacionals que se celebren arreu del món, una notícia curiosa per començar la jornada amb un somriure i els titulars que omplien la premsa de fa cent anys.
Al reportatge cinematogràfic d'avui recuperarem un dels grans clàssics del cinema dels anys vuitanta: "Fuego en el cuerpo", l'aclamat thriller de Lawrence Kasdan protagonitzat per William Hurt i Kathleen Turner. Una pel·lícula que va marcar tota una generació i que continua sent una referència imprescindible dins del gènere del cinema negre modern.
L'entrevista del dia ens portarà a conversar amb Ferran Martínez, exjugador professional de bàsquet i empresari, que presenta el seu nou llibre "El algoritmo del éxito". Durant la conversa descobrirem com ha traslladat la disciplina de l'esport d'elit al món dels negocis, la tecnologia i les inversions. Ferran compartirà algunes de les claus que explica al llibre per aprofitar millor les oportunitats, prendre decisions més intel·ligents i aplicar una mentalitat estratègica tant en l'àmbit professional com en el personal.
Una nova matinada plena d'històries, cultura i reflexió a Nits de Ràdio amb David Cervelló, a Onda Cero Catalunya.
Temas
- cinema
- Catalunya
- nits de radio
- David Cervelló
- David Morales
- llibres



