LA BRÚIXOLA D'ESTIU, AMB L'ENRIC SÁNCHEZ

José Ruiz, expert en Neuromàrqueting i comportament del consumidor

José Ruiz és considerat un dels més grans experts en neuromàrqueting del nostre país, centra la seva activitat en la direcció i realització d'estudis de neurociència aplicada a l'empresa i a el comportament de consumidor. A més, és fundador i CEO de Goli Neuromarketing, empresa pionera a Espanya en la investigació en neuromàrqueting i l'estudi de l'comportament de consumidor a través de neurociència aplicada. També és pioner en l'aplicació de la Intel·ligència Artificial a l'estudi del comportament humà en entorns reals de compra, i és un dels conferenciants internacionals més demandats en neuromàrqueting, comportament de consumidor, innovació i tendències.

Redacción

Catalunya | 03.08.2021 22:03

El neuromàrqueting busca comprendre les raons darrere de la presa de decisions de compra d'un consumidor, i els seus resultats als estímuls per les accions de màrqueting. Aquest concepte combina màrqueting, psicologia i neurociència.

José Ruiz ens ha explicat avui al programa com va començar el seu interès pel neuromàrqueting, quants tipus hi ha, quina és la millor estratègia respecte el preu i com despertar el desig de compra, entre d'altres temes.