07/01/2022

Good bye, Coutinho.

La Tertúlia a Radioestadio Catalunya
  • 41:37 MIN

Good bye, Coutinho.

LA TERTULIA DEL RADIOESTADIO CATALUNYA

compartir
Good bye, Coutinho.

Al Radioestadio Catalunya d' avui, amb el Vicenç Serrat i el Nacho Julià analitzem els emparellaments de vuitens de final de la Copa del Rei que inclouen un ATH-FCB, un Mallorca-RCDE i un Girona-Rayo i la prèvia de la vintena jornada de Lliga a Primera Divisió amb especial atenció als partits Granada-FCB i RM-València; i debatem sobre la cessió de Philippe Coutinho a l' Aston Villa anglés fins a final de temporada.

Temas

  • Onda Cero