24/02/2021

La variant britànica i les eleccions del 14F estan darrera l’augment de contagis

'NKG2C', así funciona la variación genética que explica los casos graves de coronavirus
  • 12:03 MIN

La variant britànica i les eleccions del 14F estan darrera l’augment de contagis

LA CIUTAT, AMB MÒNICA GÜNTHER

compartir
La variant britànica i les eleccions del 14F estan darrera l’augment de contagis

Sergio Alonso, membre de BIOCOM-SC de la UPC, ha explicat a La Ciutat els motius pels quals les xifres de la pandèmia poden estar empitjorant aquests dies.

Des de BIOCOM-SC atribueixen especialment a la proliferació de la variant britànica del coronavirus l’augment de contagis, però també hi podria tenir part de culpa la celebració dels comicis del 14 de Febrer.

Segons ha assegurat Sergio Alonso, membre de BIOCOM-SC, a La Ciutat, tots els factors són importants i tot suma de cara a empitjorar les dades de la pandèmia.

Sobre la vacunació, Alonso assegura que ja es noten els efectes en positiu, especialment en els usuaris de residències, que abans de la primera dosi suposaven el 40% de les defuncions mentre que ara en són el 10%.

Temas

  • Onda Cero