Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar, recoger datos estadísticos y mostrarle publicidad relevante. Si continúa navegando, está aceptando su uso. Puede obtener más información o cambiar la configuración en política de cookies.

Disfruta de la app de Onda Cero en tu móvil.

EL PROGRAMA DE SALUT, EDUCACIÓ SANITÀRIA I QUALITAT DE VIDA D’ONDA CERO CATALUNYA

En Bones Mans 21/07/2019

Comencem el programa parlant de la seguretat alimentària actual. Els aliments són segurs, però no estan exempts de perills. Avui dia el nombre de controls és més important del que els consumidors consideren. No obstant això, és possible que hi hagi patògens en els nostres aliments. Això es deu al fet que les xarxes de producció, comercialització i venda són complexes i el risc zero no existeix. Per això hi ha diferents mesures de prevenció a la llar que el consumidor ha de conèixer. Ens ho explica el Dr José Juan Rodríguez, Director del Grup de Recerca d'Anàlisi Microbiològic de superfícies i Avaluació de Biofilms. Continuem amb al Dr Rafel Guayta, Especialista en Medicina Preventiva i Salut Pública i Assessor Mèdic de En Bones Mans que ens dona consells per prendre el sol amb seguretat. L'època estival és la temporada de l'any en què més exposem el nostre cos al sol. Tot i que hauríem de tenir una cura diària de la nostra pell, estaria bé que les mesures de protecció cutània les augmentéssim a l'estiu. Per això mateix, és molt important que tinguem en compte diversos aspectes a l'hora de prendre el sol.  Tot seguit Jaume Portell, fundador i CEO de Beabloo, ens parla de com les botigues físiques estan canviant cap a la seva integració digital a través de la omnicanalidad. La inclusió de tecnologies innovadores a les botigues per millorar l'experiència de compra dels clients és clau per integrar el punt de venda amb el comerç electrònic. Des de Beabloo desenvolupen diferents solucions, incloses en el seu Active Customer Intelligence Suite (ACIS), per millorar l'experiència de compra del client dins de les botigues, així com augmentar les vendes per part de la marca. Aquestes solucions aprenen de l'analítica dels visitants en botiga i de l'inventari per realitzar una predicció i personalitzar els continguts que es mostren en la cartelleria digital, així com de les ofertes o descomptes que s'ofereixen directament al telèfon intel·ligent del visitant, amb l'objectiu de difuminar la barrera entre la venda online i la venda a l'establiment. I acabem amb el Dr Xavier Rodríguez Ciurana, Director Mèdic de Dental Esthetic BCN que ens explica la tècnica BOPT, una nova tècnica dental que ha revolucionat Europa i els EUA en els últims anys, aconsegueix engrossir la geniva sense necessitat d'empelts. Aquesta tècnica és el pilar al voltant del qual s'estableixen tots els tractaments de Dental Esthetic BCN. Durant els 10 anys que porten aplicant aquesta tècnica tant en dents com en implants han aconseguit no només millorar la tècnica sinó divulgar-per tot el món a través de cursos i conferències.