10/01/2026

Nits de Ràdio 09/01/2026

David Cervelló. Nits de Ràdio
  • 02H 07 MIN

Nits de Ràdio 09/01/2026

NITS DE RÀDIO, AMB DAVID CERVELLÓ

compartir
Nits de Ràdio 09/01/2026

Programa complet de Nits de Ràdio, amb David Cervelló.

A Nits de Ràdio amb David Cervelló, vivim un nou “juernes” carregat de tecnologia, reflexió i cultura pop. En el tram central del programa, el nostre expert en tecnologia i videojocs Dani Martín (Korso87) ens acompanya per analitzar l’actualitat digital i el món gamer. Aquesta setmana ens presenta Octopath Traveler 0, un videojoc que recupera l’estètica clàssica del JRPG amb una narrativa coral i una direcció artística molt cuidada, ideal tant per a veterans com per a nous jugadors.

Més enllà dels videojocs, obrim debat a partir de diversos estudis recents sobre la Generació Z, que apunten que consumeix menys alcohol que generacions anteriors. Ens preguntem com entenen avui l’oci els joves: prioritzen més la salut? Busquen experiències diferents? Quin paper hi juguen la tecnologia, les xarxes socials i el benestar emocional? Una conversa que connecta hàbits, valors i canvis socials.

Com cada nit, no falten les notícies de fa cent anys, les efemèrides del dia i el nostre espai de reportatge, que aquesta vegada ens porta a recordar la mítica sèrie Los problemas crecen, tot un fenomen televisiu que va marcar una època.

A l’entrevista del dia, conversem amb Francesc Miralles, que ens presenta el seu llibre El teléfono de Dios: ¿Qué le preguntarías si te diesen el número?, una obra que convida a la reflexió sobre el sentit de la vida, les preguntes essencials i la recerca de respostes en un món accelerat.

Una nit més, Nits de Ràdio amb David Cervelló, per escoltar, pensar i descobrir.

Temas

  • Catalunya
  • nits de radio
  • David Cervelló