Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar, recoger datos estadísticos y mostrarle publicidad relevante. Si continúa navegando, está aceptando su uso. Puede obtener más información o cambiar la configuración en política de cookies.

Disfruta de la app de Onda Cero en tu móvil.

Onda Cero Catalunya acaba el 2010 amb un 24% més d'oients

Es consoliden els principals programes

ondacero.es |  | Actualizado el 19/07/2018 a las 18:41 horas

Logo ONDA CERO egm

Logo ONDA CERO egm / ondacero

Segons les dades de l’Estudi General de Mitjans (EGM) que s’han conegut avui l’emissora ha aconseguit 182.000 oients, 34.000 més que el desembre del 2009, el que equival a un increment del 24% dels seus oients. Amb aquestes dades l’emissora tanca el 2010 amb els seus millors resultats d’audiència dels últims 5 anys. L’EGM confirma la tendència a l’alça d’Onda Cero a Catalunya i consolida el seu quart lloc en el rànquing d’emissores generalistes a Catalunya.

El programa “La Ciutat”, amb Albert Lesan, aconsegueix el seu record d’audiència amb 31.000 oients a la franja del migdia (12:30h-14h). El programa “Ona Esportiva” (15h-16h), amb Albert Arranz, obté 15.000 oients, que converteixen l’espai en una de les referències esportives dels migdies, i el programa “Això no és tot” (19h-20h), que des d’aquest setembre presenta Carles Lamelo, aconsegueix 11.000 oients en la seva primera onada de la temporada radiofònica 2010-11, un 22% més d’oients dels que tenia ara fa un any.

De la seva banda, l’informatiu “Notícies Vespre”, que edita i presenta Robert Calvo a les 20:30h, aconsegueix els seus millors resultats i puja fins els 15.000 oients, un registre que significa un increment del 66% d’audiència respecte l’onada anterior. També guanyen nous oients el programa econòmic “La Plaça” (21h), amb Juan Garcia, i el magazin “Pont Barcelona-Madrid” (dilluns i dimarts, 21:30h) amb Víctor Bottini, tots dos, amb 13.000 oients respectivament. També a les matinades, el programa “No són hores”, presentat per Carlos Garde i Marc Casanovas, de 1:30h a 6h, aconsegueix un increment històric amb 11.000 oients.

Pel que fa als caps de setmana, cal destacar el programa de salut i consum “En bones mans”, els dissabtes, amb Carles Aguilar, que suma 28.000 oients amb les seves dues edicions de matí i tarda, a les 7h i 16h respectivament. També el programa “Temps de luxe” (els dissabtes i diumenges de 1h a 2h), amb Isaac Martín i Fernando de Paramo, ha registrat un total de 23.000 oients, 8.000 més que a l’onada anterior. De la seva banda, el programa “L’Agenda”, que aquesta temporada presenta Mònica Günther, registra 13.000 oients els diumenges de 7h a 8h.

A Catalunya “Herrera en la Onda” amb Carlos Herrera obté 139.000 oients a Catalunya; “Julia en la Onda” amb Julia Otero, 34.000 oients, igual que “La Brújula” amb Carlos Alsina; mentre que “Al Primer Toque” amb Ángel Rodríguez, 20.000.

Al conjunt d’Espanya, Onda Cero és la cadena privada que més ha crescut el 2010. L’emissora segueix augmentant la seva audiència, i reforça la seva segona posició en el rànquing, amb 2.323.000 oients. Incrementa la seva audiència en aquesta onada en 15.000 oients, i supera a la Cadena COPE en 800.000 seguidors. Aquests són, d'altra banda, les millors dades d'Onda Cero des de la primera onada de 2004 i el millor registre en una tercera onada, des de l'any 2001. Destaca la pujada experimentada per la cadena en els seus espais informatius ("Noticias Mediodía", "La Brújula" i "Noticias Fin de Semana”) i en el programa esportiu "Al Primer Toque”, mentre es consolida l'audiència en espais de referència de la cadena.