Temas

Josele Santiago

EL BERENAR DE LA BRÚIXOLA

Josele Santiago: 'Cantaria a una presó, a un manicomi o a una rotonda'

El cantautor madrileny ens ha visitat a l'hora de berenar i ens ha regalat les seves cançons del seu darrer treball. Santiago va començar a tocar la guitarra i a escriure cançons quan era un adolescent. I ha fet música, històricament, amb 'Los Enemigos', que es van separar i que més tarda van tornar. Tot i això, Josele Santiago continua cantant en solitari i compaginant les dues facetes.

LES HISTÒRIES DE LA VIDA

La Brúixola 17/01/2020

Avui hem berenat amb el músic Josele Santiago, component del grup 'Los enemigos' Josele Santiago. Ells ens ha presentat el llibre-disc 'Josele Santiago. Conde Duque en directo'. A més hem anat de ruta per Catalunya cridant allò de 'Que no arribi dilluns!'. Però sense perdre de vista l'actualitat de la jornada, marcada per l'arribada de la borrasca Glòria.

ENTREVISTA EN julia en la onda

Josele Santiago: "No me gusta escuchar mis grabaciones pero 'Transilvania' suena muy bien"

El artista Josele Santiago presenta en Julia en la onda su último disco 'Transilvania' elegido como el mejor disco nacional del 2017. Reconoce que "no me gusta escucharme mucho grabado" aunque sí que considera que "el disco suena muy bien". Durante la entrevista cuenta cómo es todo ese proceso de grabación de un disco y cuenta algunos detalles de su disco como el lugar en el que hicieron la foto del disco o las historias que lo rodean.